LayItLow.com Lowrider Forums banner

1 - 20 of 33 Posts

·
Registered
Joined
·
3,497 Posts
the club i used to be in Riding Low B.C. in Santa Barbara also Don Riders B.C. and Classic Stilo B.C. from Santa Barbara and one more thats gona be coming out soon :0 ;)
 

·
dont go against the grain
Joined
·
2,607 Posts
Originally posted by Stilo-G@Dec 17 2008, 06:00 PM~12458779
the club i used to be in Riding Low B.C. in Santa Barbara also Don Riders B.C. and Classic Stilo B.C. from Santa Barbara and one more thats gona be coming out soon :0  ;)
YEA WERE COOL WITH Don Riders B.C :biggrin: ;)
 

·
Registered
Joined
·
3,497 Posts
Originally posted by OSO 805@Dec 17 2008, 05:12 PM~12458895
YEA WERE COOL WITH Don Riders B.C :biggrin:  ;)
but they werent cool with us :( idk why probably cuz we where from the other side of town but wen u go out to shows thier aint time for all dat u know wat im sayin just of people sharin da same passion
 

·
dont go against the grain
Joined
·
2,607 Posts
WERE YOU FROM THE WEST SIDE???
 

·
dont go against the grain
Joined
·
2,607 Posts
TO BAD YOUR WAY OUT THERE IN san luis obispo :|
 

·
Registered
Joined
·
3,497 Posts
Originally posted by OSO 805@Dec 17 2008, 05:36 PM~12459157
WERE YOU FROM THE WEST SIDE???
yea n 2 other members but the club got guys that go to SB high n also sum that live in goleta so idk why they look at it as the " westside" club
 

·
dont go against the grain
Joined
·
2,607 Posts
Originally posted by Stilo-G@Dec 17 2008, 06:40 PM~12459214
yea n 2 other members but the club got guys that go to SB high n also sum that live in goleta so idk why they look at it as the " westside" club
ARE YOU FROM DESTROYERS :dunno: :|
 

·
Registered
Joined
·
3,497 Posts
Originally posted by OSO 805@Dec 17 2008, 05:44 PM~12459253
ARE YOU FROM DESTROYERS :dunno:  :|
nah just straight west u know guys from the d
 

·
dont go against the grain
Joined
·
2,607 Posts
NAW JUST WANDERING IF YOU WERE FROM THERE CUZ I KNOW PEOPLE FROM ...TRS :|
 

·
Registered
Joined
·
3,497 Posts
Originally posted by OSO 805@Dec 17 2008, 05:52 PM~12459341
NAW JUST WANDERING IF YOU WERE FROM THERE CUZ I KNOW PEOPLE FROM ...TRS :|
:0 hehe dats koo
 

·
dont go against the grain
Joined
·
2,607 Posts
WHATS YOUR CLUB CALLED :dunno:
 

·
Registered
Joined
·
3,497 Posts
Originally posted by OSO 805@Dec 17 2008, 05:56 PM~12459397
WHATS YOUR CLUB CALLED  :dunno:
i wasp part of Riding Low but i dropped and im gonna start a club up soon
 

·
dont go against the grain
Joined
·
2,607 Posts
SOUNDS GOOD :thumbsup: GOOD LUCK HOMIE ;)
 

·
dont go against the grain
Joined
·
2,607 Posts
Originally posted by CHILLY WILLY@Dec 17 2008, 07:01 PM~12459450
im from dezzz nutssss
:roflmao: :roflmao: :roflmao:
 

·
dont go against the grain
Joined
·
2,607 Posts
Originally posted by CHILLY WILLY@Dec 17 2008, 07:02 PM~12459458
:0 i hope your ready...trust me...
:eek:hno:
 
1 - 20 of 33 Posts
Top