LayItLow.com Lowrider Forums banner

1 - 20 of 37 Posts

·
Registered
Joined
·
14,110 Posts
Discussion Starter #1
My caddy is being painted black. I am wanting to do the euro panels in a black/purple marble como. How would this be achieved. Is there a purple marbilizer? thanks.
 

·
Registered
Joined
·
7,228 Posts
Originally posted by Maverick@Oct 17 2007, 01:37 PM~9023636
My caddy is being painted black. I am wanting to do the euro panels in a black/purple marble como. How would this be achieved. Is there a purple marbilizer? thanks.


DONT DO IT MANNNNNNNNNNNNNNNN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

·
Registered
Joined
·
14,110 Posts
Discussion Starter #4
Originally posted by INDIVIDUALS TX RYDER@Oct 17 2007, 03:12 PM~9023885
DONT DO IT MANNNNNNNNNNNNNNNN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
???
 

·
Registered
Joined
·
14,110 Posts
Discussion Starter #5
Originally posted by INDIVIDUALS TX RYDER@Oct 17 2007, 03:12 PM~9023885
DONT DO IT MANNNNNNNNNNNNNNNN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

you not like this combo?

too much?
 

·
Registered
Joined
·
1,383 Posts
WHY NOT BRO!! JUST DO IT ..HEY PEEPZ BE DOING THAT OUT HERE IN AZ AND CA!! LOOKZ FLY AS HELL...GANGSTER SHIT!! :thumbsup:
 

·
Registered
Joined
·
14,110 Posts
Discussion Starter #7
Originally posted by Maricoparider@Oct 17 2007, 03:48 PM~9024173
WHY NOT BRO!! JUST DO IT ..HEY PEEPZ BE DOING THAT OUT HERE IN AZ AND CA!! LOOKZ FLY AS HELL...GANGSTER SHIT!! :thumbsup:
yeah im doing it..I originally planned on doing it in silver and may still do it. Just thought about doing some other color. But I dont want to take away from the Black look..thought the Dark purple might still look clean. Do the Euro panels Marble and the hubs on my rims marble..then some simple clean pinstriping on the body and barrels of my rims.
 

·
Registered
Joined
·
7,228 Posts
FUCK IT IT'S URS, DO WACHA LIKE............................................
 

·
Registered
Joined
·
14,110 Posts
Discussion Starter #9
Originally posted by INDIVIDUALS TX RYDER@Oct 17 2007, 04:00 PM~9024269
FUCK IT IT'S URS, DO WACHA LIKE............................................
yeah i usually do lol. sometimes the outcome is nice..sometime its not lol. but only so many different things you can do to make 90'd stand out from everybody else's. Kinda like the interior on your lincoln you did. I peronally would not have attempted that..but it put the signature on your lincoln and added that extra to it. I will do test panels to see if im gonna like it. :cool:
 

·
HOME BREWED, NO HELP
Joined
·
15,756 Posts
Originally posted by hot$tuff5964@Oct 17 2007, 02:05 PM~9023841
black base, sliver marbelizer, then violet or purple kandy on top of it all
x100000000 ;)
 

·
Registered
Joined
·
14,110 Posts
Discussion Starter #13
can someone throw some purple over that so i can see how it looks? thanks
 

·
Registered
Joined
·
13,097 Posts
Originally posted by Maverick@Oct 18 2007, 09:44 PM~9033844

i like this
 

·
Registered
Joined
·
14,110 Posts
Discussion Starter #18
Originally posted by impala_631@Oct 19 2007, 06:40 AM~9036903
did you ever get rid of the bread route? :cheesy:
shit no..looks like i may be stuck with it. you got to come to the KC show next year. it was great..you still got the truck?
 

·
Registered
Joined
·
14,110 Posts
Discussion Starter #20
Originally posted by GRINGO_CONNECT@Oct 19 2007, 07:55 AM~9037216
i like this
yeah i may just stick with the silver. gonna do my 90 panels..hubs on my rims and a couple other small things. :cool: do some simple silver pinstriping on the car and barrels of rims should look clean..i hope.
 
1 - 20 of 37 Posts
Top