LayItLow.com Lowrider Forums banner
1 - 20 of 31 Posts

·
"Tears Of A Clown"
Joined
·
16,275 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Up for sale is a COMPLETE BRAND NEW sound deadener kit for a '61-'64 Impala/Belair/? Opened to take pictures, never taken out of the box.

Sticker from Hubbards Impala Parts show item at $59.95 plus whatever shipping is. Item weight is 25lbs.

Please make reasonable offer, I need some cash quick.

[attachmentid=271515]

[attachmentid=271516]

[attachmentid=271517]
 

Attachments

·
"Tears Of A Clown"
Joined
·
16,275 Posts
Discussion Starter · #3 ·
Originally posted by skandalouz@Sep 9 2005, 09:22 PM~3785263
Well .........  :cool:
Man, I fucking got your prices today at work, and I forgot to PM them to you, they are right by my computer at work. :angry:
 

·
"Tears Of A Clown"
Joined
·
16,275 Posts
Discussion Starter · #6 ·
Originally posted by 216RIDER@Sep 9 2005, 10:52 PM~3785704
didnt need the sound deadener?  :biggrin:
Nah, this guy that had the car before me, was on top of things......... :biggrin:
 

·
"Tears Of A Clown"
Joined
·
16,275 Posts
Discussion Starter · #9 ·
Originally posted by 216RIDER@Sep 9 2005, 11:47 PM~3785986
I heard he stole all that off of the space shuttle  :0
Must be true, cause thats the word around here too! :0 :0 :0
 

·
"Tears Of A Clown"
Joined
·
16,275 Posts
Discussion Starter · #10 ·
Originally posted by skandalouz@Sep 9 2005, 11:50 PM~3786007
I hear he is stupid enough to drive 18 hrs for a VW!  :uh:
WTF? What kind of VW, I hope "The Passion" :rofl: :rofl: :rofl:
 

·
Face Puncher
Joined
·
25,975 Posts
Originally posted by USOFAMILY@Sep 10 2005, 01:56 AM~3786748
WTF!  :uh:  :cool:
I was 60 miles from Louisville yesterday, I went all the way to middlesboro, which is like damn near virginia, and 1.f miles from Tenn.

ridiculous ass long drive in a 73 beetle, but hey, whatever makes the wife happy :angry:
 

·
Registered
Joined
·
47,193 Posts
Originally posted by 216RIDER@Sep 11 2005, 07:08 AM~3792035
I was 60 miles from Louisville yesterday, I went all the way to middlesboro, which is like damn near virginia, and 1.f miles from Tenn.

ridiculous ass long drive in a 73 beetle, but hey, whatever makes the wife happy  :angry:
:uh:
 

·
"Tears Of A Clown"
Joined
·
16,275 Posts
Discussion Starter · #18 ·
Originally posted by 216RIDER@Sep 11 2005, 10:08 AM~3792035
I was 60 miles from Louisville yesterday, I went all the way to middlesboro, which is like damn near virginia, and 1.f miles from Tenn.

ridiculous ass long drive in a 73 beetle, but hey, whatever makes the wife happy  :angry:
Damn! you should have came through here, I would have taken you too see the beast! :biggrin:
 

·
Face Puncher
Joined
·
25,975 Posts
Originally posted by USOFAMILY@Sep 11 2005, 10:12 AM~3792054
Damn! you should have came through here, I would have taken you too see the beast! :biggrin:
I left here at 6AM, and got back here at 1 AM

I didnt want to stop anywhere, lol.

I'll wait to see it at Indy :cool:

whats up with the water tower that says

Florence Y'all

:roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao:
 

·
"Tears Of A Clown"
Joined
·
16,275 Posts
Discussion Starter · #20 ·
Originally posted by 216RIDER@Sep 11 2005, 10:20 AM~3792078
I left here at 6AM, and got back here at 1 AM

I didnt want to stop anywhere, lol.

I'll wait to see it at Indy  :cool:

whats up with the water tower that says 

Florence Y'all

:roflmao:  :roflmao:  :roflmao:  :roflmao:  :roflmao:  :roflmao:
:roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: You know how we do it! Yeeee Hawwww!
 
1 - 20 of 31 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.
Top