LayItLow.com Lowrider Forums banner

1 - 20 of 90 Posts

·
Registered
Joined
·
2,743 Posts
Discussion Starter #1
SERIOUS BUYER LOOKING TO BUY. 5 gs range since money is low right now with everyone. :) post wat you got in indy,ohio,illinois,kentucky etc
 

·
Registered
Joined
·
2,743 Posts
Discussion Starter #3
Originally posted by 816rider@Nov 26 2008, 09:22 AM~12263177
how the hell do you add pics? im in kc and gotta dope ride fo yo ass...
make an account at photobucket.com and just add pics from you documents then copy the IMG code and post it here! :0 post it foo
 

·
Registered
Joined
·
2,743 Posts
Discussion Starter #6
is clean fo shooo more details about it
 

·
Registered
Joined
·
2,876 Posts
this car is hella clean...460 motor, power everything. brand new nardi, and shiftknob, 2 pumps 6 bats(1 is bad) 4 switches mounted on dash. brand new 175/70/14 hancooks, sony head unit with 2 10" punch subs, 2000 watt legacy amp for mids and highs, chrome audiobahn amp for subs...the frames on these are boxed in stock so no need for reinforcement unless you wanna do some crazy shit. has a light bar mounted in dash on passenger side. interior is hella clean. paint is hella clean. hood has some bubbling starting. all doors shut like they should. i can get you more pics homie...

check this link out:

http://www.hi-calibercustoms.com/main%20pa...2078%20merc.htm
 

·
KICK ROCKS
Joined
·
14,345 Posts

delivered to you 5000.oo
 

·
Registered
Joined
·
2,743 Posts
Discussion Starter #14
Originally posted by 816rider@Nov 27 2008, 09:16 AM~12273896
that buick drop is clean...i wonder if you can put skirts? that would set that bitch off...
hell yeah and put a clean ass set up mayne mayne
 

·
Registered
Joined
·
3,737 Posts
St.Louis Mo :cool: Frame,Chrome,Paint,Great driver! Very clean!


 

·
Registered
Joined
·
27,655 Posts
Originally posted by MIDWESTJP+Nov 27 2008, 08:36 AM~12273376-->
nice i like pmed
[/b]

<!--QuoteBegin-816rider
@Nov 27 2008, 10:16 AM~12273896
that buick drop is clean...i wonder if you can put skirts? that would set that bitch off...
man i had big plans for it but some shit happened and now im straped for cash..better jump on this cuz its a steal you will never find this ride this cheap again
 

·
Registered
Joined
·
2,743 Posts
Discussion Starter #18
yup, people i need to have a car in my garage by the end of the weekend keep em coming i want something juiced
 
1 - 20 of 90 Posts
Top