LayItLow.com Lowrider Forums banner

1 - 20 of 40 Posts

·
Registered
Joined
·
4,001 Posts
Discussion Starter #1
360 and Street Stars have to be, by far, the best videos I have seen.


360 is the best DVD magazine in my opinion...

Street Stars has before and after talking to back up inches hahaha. Plus policewoman slapping the camera, Calieb shit talking, boy... that's ma boy there hahaha. It was really nice seeing cars hop from Washington and Seattle... There's one dude that says, "I don't give a f-ck i'm from Cali." All I have to say is, Who was he?!?!?! hahahaha... Anyone can be from Cali, doesn't mean you are the shit though :biggrin: Oh!!! Lots of fucking bumper action with the Big Scare, The big body lac does some nice inches too, Ricks caprice swanging on the mofo, dude its just one fucking bad ass video.


Truucha Lowrider Videos: nice seeing the hop fest but My gawd, same cars each weekend, and all got tiring... I still see some of the old videos and still like them... But would need to see some new stuff, or a rebirth.

Og Rider: Nice video, eh, didn't dig the model interviewing the car owners and stuff like that. Other than that, it reminds me of the old school LRM videos, nice quality too...

Street STARS and 360 Low, :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
 

·
Registered
Joined
·
13,390 Posts
THANK YOU NACHO, im glad you enjoyed it :biggrin:, here are some pics from last weekends show :biggrin:


this is the BOSS from LOWCOS car club he loves the car surfing :biggrin:
[attachmentid=253831]

these pics are while driving :biggrin:
 

Attachments

·
Registered
Joined
·
13,390 Posts
NACHO I HOPE YOU GET BETTER, SO WHEN I COME DOWN THERE FOR NEW YEARS WE CAN HANGOUT ILL BE KICKING IT WITH JOE FROM 360, HES COOL DUDE, OH AND MY BUDDY BRENT AND DIPPINIT :biggrin:

MORE SHIT...

THIS IS JEFF FROM LOWCOS, HE HITS A THREE WHEEL DOIN LIKE 30-35 MPH THEN TURNS REAL FAST AND DOG LEGGS, DOES IT LIKE 4 OR 5 TIMES IN ROW, TIGHT AS FUCK!!!!!
 

Attachments

·
I'm still around.
Joined
·
8,032 Posts
Originally posted by BIG NICK@Aug 23 2005, 12:33 PM~3676569
THANK YOU NACHO, im glad you enjoyed it :biggrin:, here are some pics from last weekends show :biggrin:
this is the BOSS from LOWCOS car club he loves the car surfing :biggrin:
[attachmentid=253831]

these pics are while driving :biggrin:
That's what I like to see.
 

·
Premium Member
Joined
·
49,409 Posts
Originally posted by BIG NICK@Aug 23 2005, 01:35 PM~3676590

THIS IS JEFF FROM LOWCOS, HE HITS A THREE WHEEL DOIN LIKE 30-35 MPH THEN TURNS REAL FAST AND DOG LEGGS, DOES IT LIKE 4 OR 5 TIMES IN ROW, TIGHT AS FUCK!!!!!

Damn dude, that's fuckin' crazy
 

·
Registered
Joined
·
13,390 Posts
Originally posted by 1 LO 64@Aug 23 2005, 11:42 AM~3676633
Damn dude, that's fuckin' crazy

it is bro looks like there strait outta control, best part about it is the whole club does it for STREET STARS :biggrin:
 

Attachments

·
Premium Member
Joined
·
49,409 Posts
The Vol 1 & Vol 2 combined version out yet?
 

·
Registered
Joined
·
13,390 Posts
Originally posted by 1 LO 64@Aug 23 2005, 11:47 AM~3676678
The Vol 1 & Vol 2 combined version out yet?
YES AND READY TO SHIP :biggrin:
 

·
Premium Member
Joined
·
49,409 Posts
Originally posted by NewFriendsCC@Aug 23 2005, 01:51 PM~3676717
Where do you get them at?
PayPal??
 

·
Registered
Joined
·
13,390 Posts
Originally posted by NewFriendsCC+Aug 23 2005, 11:51 AM~3676717-->
Where do you get them at?
[/b]
pm me and we can hook up ive seen you around town so i know your close :biggrin:

<!--QuoteBegin-1 LO 64
@Aug 23 2005, 11:53 AM~3676726
PayPal??

no pay pal yet pm me bro, ill get it to you...
 

·
Registered
Joined
·
13,390 Posts
Originally posted by NewFriendsCC@Aug 23 2005, 12:01 PM~3676782
Yer not thinkin of the dude with the wagon on 20s are you?

OPPS LOL :biggrin:
 

·
Registered
Joined
·
13,390 Posts
Originally posted by NewFriendsCC@Aug 23 2005, 12:10 PM~3676841
Yeah ain't that some shit... a year after I took my wagon to the Yak show... that dude came out with that shit on 20s... SAME F*CKIN COLOR!

AT LEAST YOURS AINT ON 20'S :biggrin:
 

·
Registered
Joined
·
13,390 Posts
Originally posted by NewFriendsCC@Aug 23 2005, 12:40 PM~3677057
So how do I get one then?  You want me to come up to Yak?

call me tommarow, and well get together thanks 509-728-3946
 
1 - 20 of 40 Posts
Top