LayItLow.com Lowrider Forums banner

1 - 20 of 34 Posts

·
Registered
Joined
·
1,875 Posts
Discussion Starter #4
Originally posted by asco1@Nov 12 2003, 12:50 AM
tight s**t! .. .reminds me that #1 chopped, dropped Lac from Germany back in the days.

:0 Dayum!

Trav - No one is ending me any emails saying they want to join, even though a whole bunch have said they do they are too fucking lazy to send me a damn email.
 

·
Registered
Joined
·
743 Posts
Originally posted by Purpura Delujo+Nov 11 2003, 03:49 PM--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Purpura Delujo @ Nov 11 2003, 03:49 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteBegin--dag65@Nov 12 2003, 09:26 AM
Nice car, I kinda liked it all black though.
Dare to be different ;)[/b][/quote]
Yeah looks good with the red interior, nice contrast
 

·
Registered
Joined
·
1,875 Posts
Discussion Starter #8
Originally posted by dag65+Nov 12 2003, 09:50 AM--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (dag65 @ Nov 12 2003, 09:50 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'>
Originally posted by -Purpura [email protected] 11 2003, 03:49 PM
<!--QuoteBegin--dag65
@Nov 12 2003, 09:26 AM
Nice car, I kinda liked it all black though.

Dare to be different ;)
Yeah looks good with the red interior, nice contrast[/b][/quote]
:) I got Bomb fever now, I can't get enough of them and I can't find much of them on the internet that I haven't seen before.
 

·
Registered
Joined
·
743 Posts
Originally posted by Purpura Delujo+Nov 11 2003, 03:55 PM--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Purpura Delujo @ Nov 11 2003, 03:55 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'>
Originally posted by [email protected] 12 2003, 09:50 AM
Originally posted by -Purpura [email protected] 11 2003, 03:49 PM
<!--QuoteBegin--dag65
@Nov 12 2003, 09:26 AM
Nice car, I kinda liked it all black though.

Dare to be different ;)

Yeah looks good with the red interior, nice contrast
:) I got Bomb fever now, I can't get enough of them and I can't find much of them on the internet that I haven't seen before.[/b][/quote]
AMt has 2 I like , Chrysler 300C and the Pontiac Catalina. THe Custom versions each have some nice added stuff. Not sure they qualify as bombs, explain what you consider to be a bomb
 

·
Registered
Joined
·
1,875 Posts
Discussion Starter #11
Originally posted by dag65+Nov 12 2003, 10:01 AM--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (dag65 @ Nov 12 2003, 10:01 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'>
Originally posted by -Purpura [email protected] 11 2003, 03:55 PM
Originally posted by [email protected] 12 2003, 09:50 AM
Originally posted by -Purpura [email protected] 11 2003, 03:49 PM
<!--QuoteBegin--dag65
@Nov 12 2003, 09:26 AM
Nice car, I kinda liked it all black though.

Dare to be different ;)

Yeah looks good with the red interior, nice contrast

:) I got Bomb fever now, I can't get enough of them and I can't find much of them on the internet that I haven't seen before.
AMt has 2 I like , Chrysler 300C and the Pontiac Catalina. THe Custom versions each have some nice added stuff. Not sure they qualify as bombs, explain what you consider to be a bomb[/b][/quote]
30's, 40's or 50's Car that has that hotrodder shape to it.
 

·
Registered
Joined
·
1,875 Posts
Discussion Starter #13
Originally posted by dag65@Nov 12 2003, 10:06 AM
Ahh thanks for the clarification, the 2 I mentioned don't qualify.
But I did see an AMT 49 Merc the other Day :cool: :cool:
I''d only put the 49 Mercury under Lead sled, nothing else. Not even stock :biggrin: They were madea lead sled from the factory, they actually look like a sled, of lead.
 

·
Registered
Joined
·
743 Posts
Originally posted by Purpura Delujo+Nov 11 2003, 04:14 PM--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Purpura Delujo @ Nov 11 2003, 04:14 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteBegin--dag65@Nov 12 2003, 10:06 AM
Ahh thanks for the clarification, the 2 I mentioned don't qualify.
But I did see an AMT 49 Merc the other Day :cool:  :cool:
I''d only put the 49 Mercury under Lead sled, nothing else. Not even stock :biggrin: They were madea lead sled from the factory, they actually look like a sled, of lead.[/b][/quote]
True, one of my favorites for sure.
 

·
Registered
Joined
·
1,499 Posts
Originally posted by dag65+Nov 11 2003, 05:14 PM--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (dag65 @ Nov 11 2003, 05:14 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'>
Originally posted by -Purpura [email protected] 11 2003, 04:14 PM
<!--QuoteBegin--dag65
@Nov 12 2003, 10:06 AM
Ahh thanks for the clarification, the 2 I mentioned don't qualify.
But I did see an AMT 49 Merc the other Day :cool:  :cool:

I''d only put the 49 Mercury under Lead sled, nothing else. Not even stock :biggrin: They were madea lead sled from the factory, they actually look like a sled, of lead.
True, one of my favorites for sure.[/b][/quote]
i just so happen to be workin on one right now

lol

workin on choppin the top at the moment
 

·
Registered
Joined
·
4,696 Posts
i thought "bombs" fell into the 1938 - 1953 Fleetlines, Economy Sedans and Sedan Deliveries? :dunno: not argueing or anything just throwing down the most common generalization of the meaning.

looks good by the way :thumbsup:

my idea of doing one in black primer is sounding better and better now after seeing that one in black :biggrin:
 

·
Registered
Joined
·
956 Posts
Originally posted by The Mad Modeler@Nov 11 2003, 07:33 PM
i thought "bombs" fell into the 1938 - 1953 Fleetlines, Economy Sedans and Sedan Deliveries? :dunno: not argueing or anything just throwing down the most common generalization of the meaning.

looks good by the way :thumbsup:

my idea of doing one in black primer is sounding better and better now after seeing that one in black :biggrin:
Its a sled.... not a bomb.....
 

·
Registered
Joined
·
4,696 Posts
Originally posted by Rat Rodder+Nov 11 2003, 07:12 PM--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Rat Rodder @ Nov 11 2003, 07:12 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteBegin--The Mad Modeler@Nov 11 2003, 07:33 PM
i thought "bombs" fell into the 1938 - 1953 Fleetlines, Economy Sedans and Sedan Deliveries? :dunno:  not argueing or anything just throwing down the most common generalization of the meaning.

looks good by the way :thumbsup:

my idea of doing one in black primer is sounding better and better now after seeing that one in black :biggrin:
Its a sled.... not a bomb.....[/b][/quote]
thats what i thought too but i didnt wanna be an "asshole" or a "hater" or anything. lol
 

·
Registered
Joined
·
1,875 Posts
Discussion Starter #20
Well I had just finished 3 2 hours exams before I posted those so Ididn't have my usual amount of brain cells left :uh:
Bomb, Sled, they are both old.
 
1 - 20 of 34 Posts
Top