LayItLow.com Lowrider Forums banner

1 - 20 of 104 Posts

·
Registered
Joined
·
418 Posts
Discussion Starter #1
get these 2day (good lookin out cobra98) cant wait 2 get them put 2gether

 

·
want sum come get sum
Joined
·
13,763 Posts
Originally posted by AZs finest13@Feb 12 2010, 05:08 PM~16596598
get these 2day (good lookin out cobra98) cant wait 2 get them put 2gether


nice bro :cool: can i have the caddy :biggrin:

jk bro now to buildn ;)
 

·
Registered
Joined
·
3,287 Posts
Originally posted by bigdogg323@Feb 12 2010, 07:34 PM~16597844
nice bro :cool: can i have the caddy :biggrin:

jk bro now to buildn ;)
:biggrin: :biggrin: GET MOVIN', WE WANNA SEE SOME PICS!!! :biggrin: :biggrin:
J/K AZ, Nice score and keep us posted! :cool: :cool:
 

·
Registered
Joined
·
3,287 Posts
Originally posted by jimbo@Feb 12 2010, 08:00 PM~16598076
:biggrin:  :biggrin: GET MOVIN', WE WANNA SEE SOME PICS!!!  :biggrin:  :biggrin:
J/K AZ, Nice score and keep us posted! :cool:  :cool:
:uh: :uh: I should talk right... :uh: :uh: :biggrin:
 

·
Registered
Joined
·
418 Posts
Discussion Starter #9
man my handz r full of glue just from puttin the caddy 2gether ima post pics 2night when i get home its just plain white no paint tho
 

·
Registered
Joined
·
17,100 Posts
Originally posted by AZs finest13@Feb 13 2010, 09:22 AM~16601232
man my handz r full of glue just from puttin the caddy 2gether ima post pics 2night when i get home its just plain white no paint tho
:uh: u didnt paint it?
 

·
Registered
Joined
·
418 Posts
Discussion Starter #11
Originally posted by LowandBeyond@Feb 13 2010, 10:57 AM~16601771
:uh:  u didnt paint it?
no i dont have paint (i knw rookie mistake believe me i knw) i used cheap glue that will let it come aprt tho so hopefully i didnt ruin it 2 much
 

·
Registered
Joined
·
3,287 Posts
Originally posted by AZs finest13@Feb 13 2010, 10:19 AM~16601932
no i dont have paint (i knw rookie mistake believe me i knw) i used cheap glue that will let it come aprt tho so hopefully i didnt ruin it 2 much
Remember, any questions you got to help you improve or make somethin' easier, we got you bro. ;) Will be waitin' on them pics... :biggrin: :biggrin:
 

·
Registered
Joined
·
17,100 Posts

·
Registered
Joined
·
418 Posts
Discussion Starter #14
Originally posted by LowandBeyond@Feb 13 2010, 11:29 AM~16602001
^^^ x2.  Alot of badass builders on here to help ya out.

Or theres the FAQ topic.  Alot of good info on everything u need to know about building plastic.
http://www.layitlow.com/forums/index.php?showtopic=332319
Really appreciate it i still got the 60 n 59 2 bulid hopefully ill get them lookin right :biggrin:
 

·
Registered
Joined
·
418 Posts
Discussion Starter #15
heres a 60 i did a while back used krylon canz 2 paint it lol it was green wit a tan n green interior





 

·
Registered
Joined
·
3,287 Posts
Nice bro. You look like you're doin' ALRIGHT! ;) 60' looks clean. :cool:
 

·
Registered
Joined
·
418 Posts
Discussion Starter #17
Originally posted by jimbo@Feb 13 2010, 12:35 PM~16602381
Nice bro. You look like you're doin' ALRIGHT! ;)  60' looks clean. :cool:
thanx bro i just gotta get sum wires 4 it now ne1 wanna pitch in a set 4 the diecast 60 :biggrin: jk haha
 

·
Registered
Joined
·
418 Posts
Discussion Starter #19
Originally posted by LowandBeyond@Feb 13 2010, 12:39 PM~16602402
Dont look bad.
Ive never had any luck with krylon.  I just go to the parts store and get dupli color now.
idk where 2 get that or i would use it. R air brushes good 4 paintin the cars?
 

·
Registered
Joined
·
17,100 Posts
Originally posted by AZs finest13@Feb 13 2010, 06:01 PM~16604196
idk where 2 get that or i would use it. R air brushes good 4 paintin the cars?
idk what u got around u but, i go to autozone, advanced auto or o'reileys auto parts.
 
1 - 20 of 104 Posts
Top