LayItLow.com Lowrider Forums banner
1 - 20 of 26 Posts

·
Registered
Joined
·
2,611 Posts
If you want to open up this can of worms then you should start the topic off with pics of cars you think should not of been there.
 

·
Registered
Joined
·
7,897 Posts
I DONT HAVE A PIC BUT THERE WAS THIS RAGADY 2 DR CADDY I BELIEVE IT WAS BLACK EURO FRONT WITH PAINTED CHROMES NASTY ASS INTERIOR WITH A FLAT TIRE IN THE OUT SIDE PARKING KINDA WHEN YOU WALK IN OH MAN :barf: :barf: :barf: :barf: :barf: :barf:
 

·
Registered
Joined
·
5,569 Posts
Originally posted by Final Fantacy L.A.@Oct 14 2006, 09:16 PM~6370212
I DONT HAVE A PIC BUT THERE WAS THIS RAGADY 2 DR CADDY I BELIEVE IT WAS BLACK EURO FRONT WITH PAINTED CHROMES NASTY ASS INTERIOR WITH A FLAT TIRE IN THE OUT SIDE PARKING KINDA WHEN YOU WALK IN OH MAN    :barf:  :barf:  :barf:  :barf:  :barf:  :barf:

Ya that car was a toilet, along with all the other POS's right by it.
 

·
Registered
Joined
·
11,982 Posts
Originally posted by Final Fantacy L.A.@Oct 14 2006, 09:16 PM~6370212
I DONT HAVE A PIC BUT THERE WAS THIS RAGADY 2 DR CADDY I BELIEVE IT WAS BLACK EURO FRONT WITH PAINTED CHROMES NASTY ASS INTERIOR WITH A FLAT TIRE IN THE OUT SIDE PARKING KINDA WHEN YOU WALK IN OH MAN    :barf:  :barf:  :barf:  :barf:  :barf:  :barf:

im sorry but that car was garbage!!!! everything on it was black the headlights and taillights were spray painted black!!! :barf:
 

·
Registered
Joined
·
8,043 Posts
Discussion Starter · #10 ·
Originally posted by AWSOM69@Oct 14 2006, 09:02 PM~6370115
If you want to open up this can of worms then you should start the topic off with pics of cars you think should not of been there.
I took some pics with a friends digi just gotta get hold of the card.

We where talking at the show saying it's the SUPERSHOW yet they let some ragedy rides enter.
has anyone ever heard the myth that an entry has to place at one of the previous LRM shows in order to enter the supershow ?
 

·
ADDICTED RIDER
Joined
·
5,463 Posts
Originally posted by CODE BLUE@Oct 14 2006, 10:19 PM~6370237
Look at the bottom of the door and busted moldings in the back.  :dunno: Not trying to hate, sorry.


:cool: at least he's supporting lowriding, not everybody has alot of feria to spend on a car
 

·
Registered
Joined
·
5,829 Posts
Originally posted by westsidebagos@Oct 15 2006, 10:27 PM~6375733
:cool: at least he's supporting lowriding, not everybody has alot of feria to spend on a car
yea, but the whole point of the super show is to showcase the best of the best. cars like that can come to the regular shows.
 

·
ADDICTED RIDER
Joined
·
5,463 Posts
Originally posted by skandalouz@Oct 14 2006, 11:20 PM~6370711
Ya that car was a toilet,  along with all the other POS's  right by it.
:cool: not everybody got show cars, might be a hopper or a everyday car
 

·
Registered
Joined
·
1,851 Posts
Ya i agree on some of this cause i think it was bullshit that lowrider in 2004 looked at my shit to see if it was good enuff lol and then they say well its too full we are not excepting cars fuck all that there are cars that are in there that just should not be lol thats y they say to send a pre-registration and 3 pictures of your ride what the fuck is up with that!!!! GROUPE BAKERSFIELD C.C.
 

·
Registered
Joined
·
4,227 Posts
I REMEMBER SOME YEARS BACK YOU HAD TO PLACE 1ST,2ND OR 3RD AT A LOWRIDER SHOW TO QUALIFY FOR THE SUPERSHOW!!!!!
 
1 - 20 of 26 Posts
Top