LayItLow.com Lowrider Forums banner

1 - 20 of 69 Posts

·
Registered
Joined
·
2,904 Posts
Discussion Starter #1
item 2451580631 on ebay..pretty cool
 

·
Registered
Joined
·
25,987 Posts
Originally posted by schmidt64@Jan 2 2004, 12:02 AM

:dunno:
looks good anyways, that your auction?
YES THAT IS JUNIOR'S AUCTION. JUNIOR WERE YOU GONNA TELL EVERYONE YOU ARE A THIEF TOO? OR WERE YOU GONNA LET THEM FIGURE OUT ON THEIR OWN......
 

·
Registered
Joined
·
10,665 Posts
I dont think 77monte4pumps got his rims yet..

how long does it take to ship a set of wheels?

not over a year usually...
 

·
Premium Member
Joined
·
11,540 Posts
Originally posted by bigdanmcintosh@Jan 2 2004, 05:59 PM
I dont think 77monte4pumps got his rims yet..

how long does it take to ship a set of wheels?

not over a year usually...
Since he's screwed over people, we should bid it up real high so he gets stuck paying the fees :biggrin: Then don't buy them.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAP...item=2451580631


Get another Ebay account though so u dont ruin your good one :biggrin: , its free to bid anyway.
 

·
Premium Member
Joined
·
11,540 Posts
Then when he gets his cash back from u not buying, you can put negative feeback saying that u bought and he didn't send them :biggrin:
 

·
Registered
Joined
·
3,159 Posts
IF ANY OF YOU WANNA YELL AT HIM PM ME I GOT HIS AOL NAME HAHAHAHA
 

·
Registered
Joined
·
638 Posts
Sounds like a deal to me!!! Internet Theifs are BITCHES!!!


Cuza him and others on here and LOW-RIDERS.com I'll probably never buy from anyone other than BIG BUSINESSES, unless you check out....but even still you got weasels.....Just be safe yo!!! :angry:



Last edited by DekeDamage at Jan 2 2004, 09:26 PM
 

·
Registered
Joined
·
3,303 Posts
Originally posted by Joe5pt0@Jan 3 2004, 12:05 AM
Then when he gets his cash back from u not buying, you can put negative feeback saying that u bought and he didn't send them :biggrin:
Damn, thats fucked up. But a EXCELLENT idea for fuckers you know are no good...
 

·
Registered
Joined
·
11,533 Posts
i use the rule that if the REAL item is not picture then its not worth bidding on period



Last edited by rollin low in a grand prix at Jan 2 2004, 11:38 PM
 

·
Registered
Joined
·
10,665 Posts
Originally posted by rollin low in a grand prix@Jan 3 2004, 01:38 AM
i use the rule that if the REAL item is not picture then its not worth bidding on period
wow thats great :uh:























:biggrin: :biggrin:
 

·
Registered
Joined
·
6,693 Posts
If that shit is true, that's crazy. All thiefs should be murdered.
 

·
Registered
Joined
·
2,904 Posts
Discussion Starter #17
ok...had a clitch in my program but i am no thief or i would have changed my name but since i am not one look...i am gonna clear the air & still sell wheels..if you buy you buy..if not..oh well.. :cool:
 

·
Registered
Joined
·
1,248 Posts
Junior needs his ass wooped
 

·
Registered
Joined
·
25,987 Posts
Originally posted by junior@Jan 4 2004, 04:44 AM
ok...had a clitch in my program but i am no thief or i would have changed my name but since i am not one look...i am gonna clear the air & still sell wheels..if you buy you buy..if not..oh well.. :cool:
A GLITCH??? BEFORE YOU SAID YOU WERE OUT OF STOCK AND WAITING.
 
1 - 20 of 69 Posts
Top